Punkter i livet

Vi är några dövblinda ungdomar som har tankar och åsikter kring dövblindhet.

#64 Tack för denna vecka ;)

Kategori: Dövblindhet

Då är det söndag och min sista dag som gästbloggare ;)
En underbar vacker och ljummen vårdag
Jag vill förmedla till er alla att som dövblind kan man vara lycklig och glad, precis som alla andra. Med rätt förutsättningar så fungerar vi som de flesta.
Visst, ibland tar det längre tid som när jag var och handla nyss. Min ledsagare kunde inte hjälpa mig denna vecka. Oftast letar jag rätt på någon att fråga men jag valde att handla på stora maxi idag(skulle på apoteket oxå) så då får jag gå hylla efter hylla och leta.... Till slut gav jag upp, hittade varken personal eller grejen jag leta efter.... Men jag hittade nutella istället ;)
Ja en får vara glad för det lilla, uppskatta det som går
Jag hann få en kaffelatte på espressohouse innan färdtjänsten kom;)
Med detta vill jag säga till er, Njut av det du har, sätt rimliga mål, ha höga drömmar ovh LEV nu, du vet aldrig vad som sker imorgon, minns de goa minnena och glöm sorgerna
Var rädd om dig och kramas mycket
Tack för mig;) //Cia

Skriver inte så ofta bara när det faller på, välkommen hit ;) http://livetikaoset.blogspot.com

Kommentera inlägget här: