Punkter i livet

Vi är några dövblinda ungdomar som har tankar och åsikter kring dövblindhet.

#18 Veckans gästskrivare: Elena

Kategori: Instagram

 
Hej! Elena Ylivainio heter jag och den här veckan ska ni få följa mig och mitt liv. 26 årig mamma till Viktor som är sju månader gammal. Bosatt strax utanför Stockholm med min lilla familj bestående av min sambo Gustav och så våran son. Är för närvarande mammaledig från jobbet som elevassistent. Har Usher syndrom typ 3. CI sedan 14 års ålder. På bilden ser ni mig, en brunett med en knallrosa mössa, svart vinterjacka, jeans, bärandes på min söta son (partisk morsa här) iklädd en svart overall med röda detaljer och en blåmönster mössa. Vi står i vårt sovrum med hallen bakom oss (diverse jackor som hänger) och till sidan av oss kan vi skymta en fototavla på mig pussandes på min sambo :) jag är inte främmande för frågor och funderingar. Det ska bli roligt att få visa er hur livet som mig är.
Kommentera inlägget här: