Punkter i livet

Vi är några dövblinda ungdomar som har tankar och åsikter kring dövblindhet.

#27 Fredrik: Hemma från Paris!

Kategori: Instagram

Är hemma igen från en härlig weeknad i Paris! Staden är som vanlig fantiskt plats att besöka! åt flera olika restaurang, de bjud alltid högklass mat, tror det är dags för mig att äta enda vatten o knäckbröd framme till julafton! Jag användande vitkäpp nästan varje dag och bemötande ofta bra respekt o gjorde mest enklare för mig att promenra. Men fransman är ganska stark oralkultur där och flera gånger är det obekvämt situation för de om vi fråga efter penna o papper. Kanske det är bäst att vi ta med oss penna o papper själv nästa gång? Var litteeee besviken över fotbollmatch Mellan PSG o montepiller slut med 0-0, men i helhet är det PI rolig o få upplevelse match på plats ändå!! Bjud på en bild från Paris, som flera känner till, Triumfbågen, under byggande ligg "okända soldaten grav" Nu vill jag önskar alla en riktig god jul och gott nytt år!! O tack för jag fick vara gäst här vecka hos punkter i livet! Syntolk: Triumfbågen via torget, några styck naken träd med lätt moln i himlen
Kommentera inlägget här: