Punkter i livet

Vi är några dövblinda ungdomar som har tankar och åsikter kring dövblindhet.

#48 Tina inlägg 4

Kategori: Arbete, Hälsa

God dag - god dag på er! Tina här igen.

När jag kom till jobb imorse möttes jag att ett nytt skrivbord på min arbetsplats. Äntligen har jag fått ett höj- och sänkbart skrivbord. Lyckan är total! Haha, nja kanske inte ”total”, men nästintill.

Nu när jag kan stå hela dagarna om jag vill funderar jag på om eleganta kontorsskor med klackar är det smartaste att ha på fötterna. Finns det möjligen snygga gymnastikskor som kan smälta in på en bankanställd? Kanske ett par MBT-skor, sådana där med rundad sula. Jäklar vilken snygg rumpa man sägs få i sådana skor, för att inte tala om vilken bålstabilitet de utlovar. Hehe!

Imorgon är jag ledig igen, det får bli ett besök till Fot&Sko-butiken nere på stan för att undersöka sortimentet. (För VEM vill inte ha en fast och snygg bakdel? ;-) Smiley)

 

Syntolkning: Foto taget i en kontorslokal. Man skymtar ett svart fotstöd på ett mörktblått golv på nedre halvan av bilden medan det på övre halvan av bilden står ett rundat skrivbord i ljust trä med en datorskärm till vänster. Skärmbilden på datorn visar Handelsbankens logotype med en spargris i form av en blå skotte (hund), framför datorskärmen syns ett grått dokumentstöd och ett svart tangentbord.

 

 

Kommentera inlägget här: